Van de laatste maanden kiezen we een foto van een huwelijksfeest
( veel meer te zien op de pagina MEDIA )
Je bent op zoek naar dé perfecte DJ die jouw huwelijksfeest of trouwfeest professioneel kan begeleiden? ALLMUSIC party DJ uit Temse, Oost-Vlaanderen kan je dat garanderen. Onze exclusieve DJ-services voor je huwelijksfeest- of fuif maakt jouw feest zonder zorgen. Wie zijn we? Twee no nonsense allround DJ's met de nodige ervaring om je feest naar hogere sferen te tillen. Desalniettemin steeds aanspreekbaar om je wensen rond muziek door te praten. Alle muziek kan als het dansbaar is! Correcte prijs en afstand is geen probleem. We weten dat een evenement organiseren de nodige stress veroorzaakt maar onze aanpak zal je werk direct verlichten!
Je hebt misschien al andere DJ's aan het werk gezien? Niet altijd hetgeen je zoekt vermoedelijk, muziek kan tegenwoordig door iedereen van overal vandaan gehaald worden maar een dansvloer vibe ermee creëren op de dansvloer is wat anders! Zeker op een huwelijksfeest waar vele leeftijden en muzieksmaken door elkaar vloeien.
Nee, je wil meer en vooral kwaliteit. Je wil dat niemand naar huis gaat met onvoldane danskriebels. Ook nog aangesproken worden na je feest of fuif wil je graag. Daarom iemand die snapt wat muziek brengen is voor een gevarieerd publiek. Geen feestjes afmalende jukebox maar een DJ van vlees en bloed. Kortom, een DJ die zijn taak au serieux neemt en die van aanpakken weet.
Als ervaren professionele personeelsfeest DJ 's bieden we een enorme muziekkennis, hoge muziekflexibiliteit en daarbij deftige mixcapaciteiten om het compleet te maken. Kortom, eigenschappen die je niet snel probeert te leren op andermans feest of fuif maar die je vooraf reeds als echte DJ vlekkeloos beheerst!
Vraag alvast je offerte aan:
Wij als DJ's zorgen wekelijks voor de sfeer op alle soorten evenementen, dus ook op huwelijksfeesten.
Je kan het zo gek niet bedenken of er staat ergens een locatie klaar om de familie en vrienden te ontvangen. Al of niet met een externe evenementenorganisatie , al of niet met nog een act of band of whatever. ALLMUSIC party DJ past zich naadloos aan op uw wensen.
We hebben jarenlange ervaring dus staan we nooit voor een raadsel hoe we iets moeten aanpakken. Het komt dikwijls voor dat het huwelijkskoppel nog allerhande vragen heeft om iets speciaal te doen, zeggen of tonen op het trouwfeest.
Het maakt echt niet uit, wij luisteren en geven je advies.
Met een oog voor detail en gericht op tevreden terugkerende klanten, denken we mee rond alle technische aspecten van jouw feest. Onze geavanceerd geluidssysteem garandeert sowieso al een kristalhelder geluid zodat iedereen optimaal kan genieten van de muziek. Ons sfeervol dansvloerlicht is ook op een bruiloft van belang, dat vergeet men wel eens. Een perfecte vibe door juist afgesteld muziek en licht en jouw huwelijksfeest of huwelijksfuif kan beginnen!
Voorbereiding in muziek is een no-brainer. Het is net dát wat ons een DJ maakt. Stel je wensen samen en zeg ook hetgeen je liever niet hoort. Vergeet je gasten echter niet die misschien iets afwisselends willen. Wij als je huwelijk DJ mixen on-the-spot diverse muziekgenres moeiteloos door elkaar en verzoekjes kunnen steeds! Of je nu smacht naar de nieuwste hits, nostalgisch bent naar jaren 80 of 90 klassiekers of een specifiek thema in gedachten hebt, wij zorgen ervoor dat de dansvloer de hele avond bruist van energie!
VIDEO DJ HUWELIJK
Hét allerbelangrijkste aspect wat de DJ aangaat ! Als pure allround trouw DJ's zijn we van alle markten thuis. Moet ook, sommige genres draaien we op het ene trouwfeest minder, op het volgende dan weer misschien voluit... deze flexibiliteit zit in onze DJ genen verankerd !
Je staat te popelen om jouw voorkeur door te geven? Ja, goed idee! Niet dat het eigenlijk hoeft, als ervaren DJ kunnen we zelfstandig inschatten waar de avond heengaat. Maar meestal wordt er wel een lijstje doorgeven via Excel of Spotify waarmee we aan de slag gaan. Lijsten van A tot Z laten afspelen is echter nooit een goed idee want de dansvloer laat zich niet voorspellen. Als doorwinterde huwelijk DJ / trouw DJ weten we welke nummers en genres bij jouw lijst passen. Vanzelfsprekend kunnen songs die een speciale betekenis hebben, niet ontbreken, wees gerust!
Wat we als jouw DJ vooral wél best weten, is welke muziek helemaal "not done" is. Zo zijn schlagers, typische danspasjes, metal en deep techno niet voor iedereen weggelegd. Tijdens de voorbereiding is dit zeer nuttige informatie zodat we weten of dit mag gedraaid worden of we dit grotendeels of helemaal moeten skippen.
Dikwijls wordt de vraag gesteld of muziek mag aangevraagd worden. Het antwoord is volmondig: ja!
Het is echter aan ons om alle muziek (en dus ook de aangevraagde) de juiste timing te geven. Hoe het een goede DJ op een trouwfeest betaamt, bedenken we op voorhand al wat ongeveer gaat kunnen. Soms moet er wat opgebouwd worden, soms kunnen we van in het begin direct los gaan.
Een aangevraagd nummer wordt dan ertussen gegooid als het ons gepast lijkt. Dat kan misschien meteen, misschien moet dat eventjes wachten. Met horten en stoten alle genres door elkaar gaan mixen, werkt averechts en stoot mensen af.
Een probleempje kan zich misschien stellen als de DJ de vraag krijgt om een song te draaien dat niet door de organisatie gewenst is of zelfs op de "not done" lijst staat. Hoe lossen we dat op? Ten allen tijde blijven we als huwelijk DJ constructief en verwijzen we deze persoon naar de organisatie en wanneer het idee hierover wat is omgeslagen, kan het eventueel wél.
Het klinkt evident maar alle DJ's staan graag met hun DJ booth voor de dansvloer. Hoe directer de connectie dat een party DJ heeft met zijn vloer, hoe meer feest het wordt. Ideaal wordt de DJ of discobar vooraan symmetrisch met de voorziene ruimte geïnstalleerd. Resultaat: een mooi geheel dat een correcte akoestiek en belichting rechtreeks naar de dansvloer garandeert.
Toch worden we soms weggemoffeld ergens in de verte door een opgelegde tafelschikking, een band die ervoor speelt, decorstukken voor een optreden of sketch enz... Het enige wat we kunnen meegeven is om dit te proberen vermijden. Een oplossing kunnen we eigenlijk zo goed als altijd vinden want luidsprekers dienen niet om overheen tafels te brullen, genodigden die eraan zitten willen nog iets gezegd krijgen.
Bij sommige plaatsen is er reeds een geluidsinstallatie. Op voorhand bekijken we de techniek hiervan en kunnen hier zo goed als altijd prima op aansluiten.
Geluidsbegrenzers kunnen de feestvreugde een domper geven, niet dat we loeihard willen gaan maar enkel al het gejoel van aanwezig volk kan de begrenzer activeren alsof iemand de stekker uit de discobar trekt. Niet zo leuk maar als geboekte trouw DJ dienen we de richtlijnen van de locatie te volgen ook al vinden sommige op de dansvloer dat minder aangenaam.
Spectaculair dansvloerlicht is inbegrepen en dat is al een hele show waar we mee kunnen uitpakken tijdens onze DJ set. Toch hebben we nog leuke lichtopties die het geheel kunnen versterken. We verwijzen hiervoor naar de technische webpagina
Worden we verplicht het licht te gebruiken van de locatie zelf, dan kan dat. We gaan niet moeilijk doen. Wel is het zo dat zo goed als altijd een vaste lichtinstallatie van mindere kwaliteit en/of verouderd is. De eenvoudige reden daartoe is omdat vele feestgelegenheden hier niet veel van kennen en hun half werkende lichtinstallatie van 15 jaar of ouder nog gloednieuw vinden en zelfs zo omschrijven op hun website. Eens checken ter plaatse om zeker te zijn?
Locaties met apart dimbare ruimteverlichting zijn handig om de juiste lichtverdeling te kunnen creëren. Hangen er witte TL-lampen, probeer deze helemaal uit te schakelen als dat kan. Deze lichtkleur is heel fel wat de sfeer geen goed doet. Huur in de plaats bvb onze uplighters om de zaal sfeervol uit te lichten.
Kies indien mogelijk een locatie uit dat een goede balans heeft tussen het aantal aanwezigen en de oppervlakte. Een zee van ruimte waar de dansvloer amper halfvol kan staan of een propvolle bedoening waar niemand kan bewegen, beide niet ideaal.
Vraag vooraf of de locatie een verplicht einduur heeft. Zodoende kan je nare verrassingen uitsluiten. Niet plezant om je partyvolkje midden het feest naar huis te moeten sturen, denken we.
Ook een goed idee is om te weten te komen of je feest of fuif burenlast kan veroorzaken. Feestgelegenheden in de bebouwde kom hebben hier een groter risico in. De geldende VLAREM normen worden bij professionele zaken nageleefd. Organiseer je een trouwfeest op een locatie die daarvoor niet direct dient, sta je er zelf voor in en moet je de "muziekactiviteit" aanvragen aan de gemeente als er boven de 85 dBA wordt gespeeld. Deze grens is voor alle duidelijkheid bijvoorbeeld een feestje van 50 personen waar weinig beats aan te pas komen maar eerder popmuziek.
In jouw plan staan vast volgende 2 tijdstippen: wanneer dienen we als jouw trouwDJ het materiaal op te stellen en wanneer kunnen we van start gaan met muziek.
De opzet van de DJ booth, de luidsprekers en de lichtconstructie duurt tussen 1u en anderhalf uur, naargelang de afstand die we moeten afleggen tussen de auto en de plaats waar we dienen te staan. Dit startuur kan ook afhangen van wanneer jij en/of de locatie dat het beste vindt. Uiteraard moet de installatie afgewerkt zijn vooraleer het feest aanvat.
Op het tijdstip dat we starten met draaien, is alles ervoor netjes uitgetest, zowel het geluid als het licht.
Een eventueel derde tijdsip is het afronden van je trouwfeest, al of niet opgelegd door de locatie of door jezelf. Wij als jouw trouw DJ stoppen niet uit onszelf, we gaan niet plots "uitbollen" om er een einde aan te breien.